Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2008 16:52 - просто някои стари неща, които искам да запазя...
Автор: sanysworld Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8260 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 05.10.2008 17:07


 
ето ви няколко мъдри мисли:

[22:36:49] Наdэжda " каза: sany ne genii
[22:36:51] Наdэжda " каза: sany golqm genii
[22:36:54] Наdэжda " каза: (sun)
~~~
[22:55:09] Светъл каза: имаш излъчване на малък гений-психар
[22:55:11] Светъл каза: (:
~~~
гениално, а. 


взеха ни пейката вчера.
такова. не я откъртихме умишлено...
и днес децата домъкнаха някъв чин от електрото.
потрошихме го. беше весело.
бяхме аз, Миро, Паеел, Тони, Лъчо, Живо, Съли и Любо.
скачаха върху чина. мисля, че им беше весело. и стол имаше. имаше.
после дойдоха господата куки и ни изгониха.
а като ги видяхме, че идват към нас... някой каза  "ае говорете за нещо друго"
и си говорихме за покемон и ю ги о (: 
Живо и Лъчо продължаат да тренират малоумното си здрависване.
после с тях и Съли ходихме да натискаме червения бутон
после тичахме, тичахме, тичахме. 
и се смяхме. беше хубаво (:

~~~

На 06.09.08 в 2:20 v_mars каза:
x ето я и приказката на приказките!
абсолютно всякаква прилика със съществуващи в реалния свят неща и същества е напълно умишлена ^^
п.с. имената на авторите са променени, защото те искат да останат в тайна.
(колко мъдро, а) ^^


[01:11:28] дани каза: *пижама парти*
[01:11:36] sany каза: бой с възглавници.
[01:11:40] дани каза: и със столове
[01:11:42] дани каза: разказване на страшни истории
[01:11:51] sany каза: + светлина от фенерче в тъмна палатка.
[01:11:52] дани каза: "живяла някога една чалгарка.."
[01:11:59] дани каза: *всички викат истерично "ААААААААААААААА"*
[01:12:28] sany каза: *и се крият зад дивана*
[01:16:21] дани каза: и там се изнасилват.. (прекалихме малко)
[01:16:48] sany каза: (малко)
[01:16:56] sany каза: *...но се оказва, че всички са задоволени... тоест всичко е окей*
[01:17:01] дани каза: само чалгарката гледа тъпо
[01:17:10] дани каза: и те я убиват с...
[01:17:11] дани каза: краставица
[01:17:17] sany каза: и така тя си умира недоебана ^^
[01:17:19] дани каза: ^.^
[01:17:19] sany каза: (happy)
[01:17:22] дани каза: хепи енд
[01:17:23] дани каза: =D
[01:17:29] дани каза: *смайли* 

~~~


хаЛс party 6 сЪкс ^^
хаус партито беше невероятно тъпо този път ^^
и dj-ите бяха некви световно неизвестни хД
пък и по центъра беше пълно с фешъни, чалгари, хора със съмнителна трезвеност и въобще индивиди, мислещи си, че се намират на "кючек парти". жалка история.

poandah не дойде.
май заради това бях крива цял ден. 
и не май, а септември. грр.

днес решавах логически задачи оО
до какви неща води скуката, не е истина.
после... излязохме с марти и заваля. 
купихме балони. утре ди има рд ^^
та. след това отидохме в ицо.
аз си лежах на пода у тях и слушах така любимите му техно шитс.
марти съвсем искрено си се дразнеше от басовете
после си играх с костенурките. 
мисля, че не бяха твърде очаровани от идеята ми.
ако въобще чукането по стъклото на аквариума им може да се нарече игра ^^
е, на мен ми беше весело.
после питах марти "как акат костнурките?"
а тя каза "ами... напъват се" xD

Angelspit - Juicy.mp3

~~~
18.09 - дрън бла  
ебаси смахнатия ден.
ихууу ^^

училище запооочна, ноо... освен малоумните гноми от класа ми нямам други проблеми ^^
поне за сега. 2 Kool 4 sKool ;DD
като изключим мноооогото стъпала до 4тия етаж, всичко е ок.
пък... тая новата по математика говори странно. 
и въздиша смешно. с мармота не можем да се сдържим да не се разхилим в часовете и. иначе изглежда свястна (:
и такаааа ^^

ммм. мое панда днес било адски мило. 
как може да го обичам толкова много? *показва с ръце* ^^
аз съм най-щастливото копеуе ин дъ уърлд.
(мазно-самодоволна физиономия) ^___^
искам го, по дяолите. как да му го обясня обаче... xD
и без това не ме приема на сериозно.
животът е нелеп. ;DD


ъм... мартиии днес ми даде 2 книжки. уф, значиии.
в петък ми е входното по л-ра. 
а като си видях конспекта, съставен от 42 точки, ми стана лошо -__- 
садизъм!

иначе днес беше весело (:
ама тоя дъжд ме сдухва.
пък и влагата ми скапва косата >_br />
както и да е.
утре ще се става в 6. пак... xD
хайде уека от мен ^^
и сладки сънища на всички.

Labyrinth - L.Y.A.F.H.mp3 

~~~
22.09 - вчера...
... може би най-прекрасният ден в целия ми живот. 
обичам го. обичам, обичам, обичам...
нищо друго няма значение.


Тагове:   неща,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив
Блогрол